vrijdag 3 juni 2016

San Sebastian 3 juni 2016

vandaag de laatste dag op school.
Ik speelde Hocus & Lotus-bingo in de tweede klas.
Deze kinderen kregen ook een diploma uitgereikt omdat ze meegewerkt hebben aan een Baskisch onderzoek naar de manier waarop kinderen een vreemde taal leren lezen en schrijven.
Ik babbelde ook met Agurtzane over de organisatie van de schoolweek.
Er is hier telkens een lange middagpauze van 2.30 uur voor de kinderen.
De leerkrachten vergaderen dan twee keer per week.
Op woensdag worden ze verondersteld tot 18.30 op school te blijven voor oudercontacten.
Het laatste uur was ik in de zesde klas voor een knutselles...in het Engels.
Morgen schoolfeest hier!
Jammer dat ik er niet kan bij zijn maar anderzijds...ik ben blij om weer naar Scharrel te kunnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten