dinsdag 1 februari 2011

Maandag 31 januari, 's morgens vroeg uit de veren en volledig gepakt en gezakt ben ik richting luchthaven gereden.  Er stond me een lange dag te wachten van drie vluchten.  De eerste vlucht was richting Riga.  Eens daar aangekomen, had ik een zee van tijd aangezien de volgende verbinding later op de dag was.  Een hapje eten, lezen, wat muziek luisteren en vooral genieten van de rust die er heerste op de luchthaven (niet te vergelijken met Zaventem).
Wat een geluk dat ik tijdig aan de juiste gate zat, want ik had er geen rekening mee gehouden dat Riga zich in een andere tijdzone bevindt (met een tijdverschil van één uur).
Het vliegtuig dat ons stond op te wachten was zeer klein, zelfs de handbagage konden we niet meenemen, best charmant!  Klaar om op te stijgen met bestemming Helsinki.  Daar werd ik opgewacht door Pat.
Vanaf nu moest het iets sneller gaan.  Opnieuw inchecken en ons klaarmaken voor de laatste vlucht richting Oulu.
In Oulu stond Sami klaar om ons met open armen te ontvangen.  Eens aangekomen in zijn huis, maakten we kennis met zijn vrouw.  Ook zij heeft ons een warm ontvangst gegeven.  Samen gezellig nog iets drinken en eten om nadien richting dromenland te begeven.  Dag één was al een schitterende ervaring!  Wie weet wat ons de rest van de week nog te wachten staat... We zijn benieuwd!
Tot snel...

6 opmerkingen:

  1. Klinkt in ieder geval al heel gezellig en toch wel "warm" daar in het koude Finland! Ben ook heel benieuwd naar wat jullie daar te wachten staat... Zeker wel een schitterende ervaring! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze ervaring daar (mei 2004) was fantastisch.
    Er wacht jullie wellicht een wondermooie week...
    Geniet van het enthousiasme van alle comeniuspartners in een prachtige omgeving en maak er een fijne werkweek van!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej,

    De reis heen is precies goed verlopen..
    Geniet nu maar in Finland, het zal een hele ervaring worden en het zal vlug voorbij zijn. Neem dat van mij aan!! :o)

    Vele groetjes


    Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey,
    ik zal weer een hele week jullie avonturen volgen... Ben benieuwd!
    Geniet ervan hé!
    Groetjes,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er ginder van en doe ze daar allemaal de groeten!

    Groetjes,
    Glenn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog veel plezier
    xx
    amber voeten leerling van het 5 de 5 a



    juf Anneleen is goed

    BeantwoordenVerwijderen